Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Tůma, Milan ; Hurta, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka.
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Tůma, Milan ; Hurta, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka.
Aplikace metody QFD ve vybrané organizaci
Vondráková, Radka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je návrh zlepšení procesu poskytování vybrané služby, konkrétně výdeje jídel v menze AV Gastro nacházející se v areálu Vysoké školy ekonomické v Praze Žižkovu, pro zákazníky pomocí aplikace metody Quality Function Deployment (zkráceně QFD), která převádí požadavky zákazníků na měřitelné ukazatele a umožní nastavit jejich zlepšené hodnoty. K získání požadavků zákazníků menzy byla využita technika dotazování s využitím dotazníků v písemné a elektronické formě. Jedním z kroků metody je technické hodnocení znaků kvality, u kterého se využila metoda mystery shopping. Grafickým výstupem metody je soustava matic tzv. dům kvality. Na základě výstupů metody QFD byla navržena různá opatření vč. nástinu nákladů s nimi spojenými.
Procesní řízení v systému managementu kvality
Havel, Miroslav ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat současné vnitropodnikové procesy ve společnosti TRIO HAVEL s.r.o. a navrhnout opatření, která povedou k optimalizaci a případnému redesignu těchto procesů. Pro naplnění cíle byly použity různé metody a techniky zlepšování. Některé použité metody patří mezi "Sedm nových nástrojů managementu" a "Sedm nástrojů řízení kvality" konkrétně to jsou Diagram afinity, Vývojový diagram a Paretův diagram. Pro plánování kvality s ohledem na požadavky zákazníků byla použita metoda QFD. Informace plynoucí z použitých technik byly následně vyhodnoceny a na jejich základě byla navržena patřičná, v některých případech velmi konkrétní, opatření k optimalizaci stávajících vnitropodnikových procesů. Závěrem byla vyslovena další doporučení pro neustálé zlepšování zavedeného systému managementu kvality a vedoucí k získání konkurenční výhody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.